+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 18 of 18

Thread: Pro/E အေၾကာင္ေလးေတြ share ရေအာင္

  1. #11
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    Shell Feature

    ဒီ feature ေလးကေတာ့ ဒုရွိတဲ႔ model ကုိ မ်က္နာျပင္အေပါက္နဲ႔ shell ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးပါတယ္…shell thickness ကုိလဲၾကိဳက္ႏွစ္သက္သလုိေျပာင္းလဲေပးႏုိင္ပါတယ္။ လက္ေတြလုပ္ၾကည့္ရေအာင္ ေရွကေျပာခဲ့တဲဟာေလးေတြပါထည္ျပီးသုံးၾကည္မယ္ေနာ္…working directory တုိ႔ save လုပ္တာတုိ႔…
    ပထမဆုံး Pro E ကုိ run လုိက္ပါမယ္ ျပီးရင္ file menu> set working directory



    ျပီးရင္ ကြ်န္ေတာ့္ ကြန္ျပဴတာထဲကုိ သြားတယ္







    ေနာက္ဆုံးမိမိၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ directory ေရာက္ရင္ ok နွိပ္လုိက္ပါ working directory သတ္မွတ္ျပီးပါျပီး

    ကြ်န္ေတာ္ ပုံဆြဲတာကို detail မဆြဲေတာ့ဘူးေနာ္ မိမိၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႔ပုံကုိ ဆြဲလုိက္ပါ … မဆြဲတတ္ေသးရင္ အစ္ကုိ ကုိဆန္းရဲ႕ Pro E သင္ခန္းစာ post မွာဖတ္ေပးပါေနာ္….ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ box shape တစ္ခုကုိ ဆဲြထားပါတယ္….



    ဆြဲျပီးသြားရင္ ညာဘက္ေထာင့္ေလးမွာ shell tools ဆုိတာေလးရွိပါတယ္ သူကုိ click လုပ္လုိက္ပါ ေအာက္ကပုံေလးအတုိင္းေတြ႔ျမင္ရမွာပါ။



    ျပီး၇င္မိမိ shell ေဖာက္ခ်င္ေသာမ်က္နွာျပင္ကုိ select လုပ္ပါ။ မိမိၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ shell thickness ကုိ ဘယ္ဘက္ေဒါင့္ေလးမွာ ေပးပါ ….ဒါမွမဟုတ္ model တြင္ ျပာေဘာင္ခတ္ထားေသာေနရာတြင္ double click ႏွိပ္ျပီးေတာ့ thickness ထည့္သြင္းေပးႏုိင္ပါတယ္။
    ျပီးရင္ အမွန္ခ်စ္ေလးကုိ click (or) middle wheel ကုိ တစ္ခ်က္ႏွိပ္ပါ။ေအာက္မွာ shell လုပ္ထားတဲ႔ model ေလးတစ္ခုကုိ ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။



    ****ဒီေနရာမွာ သတိထားရမွာေလးေျပာခ်င္ပါတယ္ shell feature ဟာ model ( model ဆုိတာက feature ေတြအမ်ားၾကီးေပါင္းထားတာေလ) ရဲ႕ ဆက္စပ္ေနတဲ႔ feature အကုန္ကုိ shell လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္…shell feature သုံးျပီးေနာက္ထပ္ထပ္ေပါင္းတဲ႔ feature ေတြကုိေတာ့ shell လုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး….အဲဒါမလုိ႔ model တစ္ခုတည္ေဆာက္တဲ႔ေနရာမွာ feature ေတြအသုံးျပဳမႈ order ကုိလဲ အဒိကက်ျပီး ထည့္သြင္းစဥ္းစားသင့္ပါတယ္*****
    က်န္တဲ႔ save လုပ္တဲ႔ အပုိင္းကုိ မိမိဘာသာစပ္ၾကည့္ႏုိင္မယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္……

    ေလးစာစြာျဖင့္

  2. The Following 3 Users Say Thank You to imzero For This Useful Post:


  3. #12
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    က်န္ရွိေသးေသာ pick and place feature မ်ာကုိ ဆက္လက္ျပီးေဆြးေႏြးသြားပါအုန္မယ္ခင္ဗ်ာ ...ေနာက္ျပီး pro/e ကုိ လက္ေတြတြင္အသုံးျပဳေနသူမ်ား၊ engineer မ်ား၊ ဒါအျပင္ pro/E ရဲ႕ advance ပုိင္းဆုိင္ရာမ်ားကုိ လည္း သင္းၾကားေပးေစလုိပါတယ္ ..ကြ်န္အေနနဲ႔ ေဆြးေႏြးမႈမ်ားမွား အမွားအရြင္းရွိခဲ႔ရင္ ျပင္ဆင္ျပီး လမ္းျပေပးၾကပါခင္ဗ်ာ...ေနာက္ျပီးပါ၀င္ေဆြးေႏြးေပးၾကားပါလုိ႕ဖိတ္ေခၚခ်င္ပါတယ္....


    ေလးစားစြားျဖင့္ ......

  4. The Following 2 Users Say Thank You to imzero For This Useful Post:


  5. #13
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    Round Feature

    Round feature ကေတာ့ edges ေတြ ဒါမွမဟုတ္ ကပ္လွ်က္ရွိတဲ႔ surface ေတြကုိ round လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္ Round feature မွာ ႏွစ္မ်ဳိးရွိပါတယ္
    1.Simple round
    2.Advance round
    ဆုိျပီးႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္ simple round မွာဆုိရင္ default round shape and transition ဆုိျပီးျပဴလုပ္ႏုိင္ပါတယ္. Advance မွာဆုိရင္ေတာ့ user-defined round and transition
    -Transition ဆုိတာကေတာ့ ဘယ္ေနရာမွာပုိသိသာလဲဆုိရင္ coordinate system တစ္ခုကုိျမင္ၾကည္လုိက္ပါ box တစ္ခုရဲ႕ေထာင့္တစ္ေနရာေပါ့ဗ်ာ အဲဒီ႕ေဒါင့္မွာ အနား သုံးခုစုဆုံတဲ႔ေနရာေလ ၊ အနားတစ္ခုခ်င္းစီကုိ round မယ္ဆုိရင္ အဲဒီ့အနားသုံးခုစုဆုံတဲ႔ေနရာမွာ transition ေလးတစ္ခုလာျဖစ္တာေပါ့ …ေျပာခ်င္တာတစ္ဖက္ 3” radius နဲ႕ round ျပီေတာ့ က်န္အနား ႏွစ္ဖက္က 2” radius နဲ႔ round မယ္ဆုိရင္ သူ႔ transition က ပုံစံတစ္မ်ဳိးေျပာင္းသြားႏုိင္တယ္ေလ …အဲဒိ႔transition shape ကုိ advance round မွာ edit လုပ္ႏုိင္ပါတယ္… user-defined round ဆုိတာကေတာ့ေအာက္မွာ ဥပမာေလးေပးရင္းနဲ႔ေျပာသြားပါမယ္…
    ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေအာက္မွာလက္ေတြေလးလုပ္ၾကည္ရေအာင္…ကြ်န္ေတာ္ပုံေတြကုိေတာ့ ဥပမာေပးတာျဖစ္တဲအတြက္တေၾကာင့္ detail ေတာ့မဆဲြျပေတာ့ဘူးေနာ္ ဒီ basic pick and place features ေလးေတြေဆြးေႏြးျပီးေတာ့မွ detail တစ္ပုံေလာက္ဆြဲၾကမယ္ေလ…. ဟုတ္တယ္ဟုတ္ ေအာက္မွာပုံေလးႏွစ္ပုံျပထာပါတယ္… working directory သတ္မွတ္ဖုိ႔မေမ႔နဲ႔အုန္းေနာ္…



    Round tools ဆုိတာေလးကုိ click လုပ္ပါ ျပီရင္ ေအာက္မွာျပထားတဲအတုိင္း edge တစ္ခုကုိ select လုပ္ပါေအာက္ကပုံအတုိင္းေတြ႔ျမင္ရမွာပါ ….ေနာက္ထက္ေျပာစရာေလးရွိတာကေတာ့ ဘယ္ဖက္ေထာင္းေလးမွာ sets ဆုိတာေလးကုိ click ႏွိပ္ပါ အဲဒီမွာ set1 ဆုိတာက ယခု round လုပ္မဲ႔ ဟာကုိေျပာတာပါ တကယ္လုိ႔မ်ာ မိမိ edge ႏွစ္ခုကုိ select လုပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ set1, set2 ဆုိျပီေပၚေနမွာပါ ၄င္းရဲ႕ေဘးမွ pull down ေလးကုိ click လုပ္ပါ အဲဒါကေတာ့ round type ေတြပါ conic ဆုိရင္ round လုပ္မဲ႔ arc ရဲ႕ radius ကုိ ေရာေပးရမွာပါ ၊ circular ဆုိရင္ေတာ့ radius တစ္ခုတည္းပါ၊ D1 * D2 ဆုိတာကေတာ့ conic နဲ႔နည္းနည္းဆင္ေပမဲ႔ dimension ေပးတာခ်ငး္မတူပါဘူး…မိမိဘာသာ စမ္းသပ္ၾကည္ႏဳိင္မယ္လုိ႔ထင့္ပါတယ္…ေအာက္က reference ဆုိတာကေတာ့ ယခု select လုပ္ထာတဲ႔ model ရဲ႕ edge ပါ… ေအာက္က radius (ကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ႔ေနရာေလးေတြကုိ ေဘာင္ခတ္ျပထားတယ္ေနာ္)..ဆုိတာကေတာ့ round လုပ္မဲ႔ radius ပါ ….



    ဒါ simple round လုပ္ၾကည္ံတာပဲရွေသးတယ္ေနာ္ ကဲ ျပီးသြားရင္ round လုပ္မဲ႔ radius ကုိ ေပးျပီး OK ကုိ click လုပ္လုိက္ပါ….ေအာက္ကပုံေလးအတုိင္းျမင္ေတြ႔ရမွာပါ. ေနာက္ျပီး ေဘးက model tree ေလးကုိ လဲ ၾကည့္လုိက္ပါအုန္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ feature base modeling ဆုိတာေလးကုိေလ ကြ်န္ေတာ္ေရွမွာေဖားထားတယ္ …ဟဲဟဲ

    Last edited by imzero; 07-22-2012 at 12:28 AM.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to imzero For This Useful Post:


  7. #14
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    Advance or variable round

    ေရွကအတုိင္းပဲ ပုံမွာ edge တစ္ခုကုိ select လုပ္လုိက္ပါ…ျပီးရင္ ဘာလုပ္မလဲဆုိေတာ့ အဲဒီ႔ select လုပ္ထားတဲ႔ ေနရာမွာပဲ right click တစ္ခ်က္ႏွိပ္ပါ…ျပီရင္ make variable ဆုိတာကုိ ေရႊးလုိက္ပါ….ဒါဆုိရင္ ေစာကလုိ ပြိဳင္႔က တစ္ပြိဳင့္တည္းမဟုတ္ေတာ့ပဲ edge ရဲ႕ အစြန္းတစ္ဖက္စီမွာ တစ္ပြိဳင့္စီ ေတြရပါလိမ္႕မယ္ (control point ကုိေျပာတာေနာ္).. ပြဳိင့္တစ္ခုခ်င္းစီကုိ radius တစ္မ်ဳိးစီေပးျပီးျပဴလုပ္ထားပုံကုိေအာက္တြင္ ေလးလာၾကည့္ပါ….





    အင္းေမးစရာေတာ့ရွိလာျပီ ဟုတ္ပါျပီ variable radius ဆုိေတာ့ radius က ႏွစ္ခုတည္းကစားလုိ႔ရတာလား။။။ သားက radius ကုိ ေနရာအမ်ဳိးမ်ဳးိမွာေပးခ်င္တာ…ဟီးဟီး …ရပါတယ္ ေနာက္ထပ္ control radius point ေတြထပ္ေပါင္းလုိက္ရုံေပါ့ ….အင္းဘယ္မွာေပါင္းမွာလဲဆုိေတာ့…ကြ်န္ေတာ္ေဘာင္ေလးခတ္ထားပါတယ္ အဲဒီအကြက္ထဲမွာ right click ႏွိပ္ျပီး add radius ဆုိတာကုိ click လုပ္လုိကတာနဲ႔ေနာက္ထပ္ control point တစ္ခု ဘြားခနဲေပၚလာေရာ ..ၾကိဳက္သေလာက္တာထည္ေပေတာ့…control point location ေတြကုိလဲ location ဆုိတဲ column မွာ ျပင္ႏုိင္သလုိ manually control point ကုိ click လုပ္ျပီးေရႊေျပာင္းႏိုင္ပါတယ္…ေအာက္မွာ ပုံေလးကုိေလ့လာၾကည္ပါ….



    ျပီရင္ေတာ့ OK ႏွိပ္လုိက္ပါ….

  8. The Following User Says Thank You to imzero For This Useful Post:


  9. #15
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    Transition

    အခု ကြ်န္ေတာ္ transition အေၾကာင္းေလးကုိ ေဆြးေႏြးပါမယ္…ပုံမွာ box ရဲ႕ အတြင္း အနားသုံးခုကုိ select လုပ္ထားပါတယ္ ပထမအနာမွလြဲျပီးက်န္အနားေတြကုိ select လုပ္တဲ႔အခါ Ctrl key ကုိႏွိပ္ထားရပါမယ္….ေအာက္ကပုံေလးကုိၾကည့္ပါ….



    ဟုတ္ကဲ႔ျပီးရင္ေတာ့ ဘယ္ဘက္ေထာင့္ေလးမွာ switch to transition mode ဆုိတဲ႔ icon ေလးကုိႏွိပ္ပါ (ေဘာင္ခတ္ထား) ျပီး၇င္ေတာ့ model ေပၚက transition ေနရာေလကုိ click တစ္ခ်က္ႏွိပ္ပါ ႏွိပ္ျပီးသြားရင္ ေစာကေျပာခဲတဲ႔ switch to transition mode ရဲ႕ေဘးမွာ tradition type pull down ေလးကုိ ေတြရမွာ ပါ အဲဒီမွာ transition type ေတြကူိ ခ်ိန္းၾကည္ျပီး transition style ေတြကူိ ေျပာင္းလဲႏုိင္ပါတယ္ ….မိမိ စိတ္ၾကိဳက္ transition style ရျပီဆုိရင္ေတာ့ OK ႏွိပ္လုိကပ္ပါ …… ေနာက္ဆုံးထြက္လာတဲပုံကုိေတာ့မျပေတာ့ပါဘူးေနာ္ မလုိအပ္ပဲပုံေတြမ်ားေနမွာဆုိးတဲ႔အတြက္ေၾကာင့္ပါ။



    အားလုံးအဆင္ေျပလိမ္႔မယ္လုိ႔ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္ ...အတတ္ႏုိင္ဆုံး ရွင္းလင္းေအာင္ေတာ့ေရးသားထားပါတယ္.. MEF မိသားစု၀င္မ်ားအားလုံး ဒီထက္မက ပညာမ်ားျဖန္႔ေ၀ ေပးႏိုင္ၾကပါေစလုိ႔အျမဲဆုေတာင္းလွ်က္ .............ဆက္လက္ေဆြးသြားပါအုန္းမည္
    Last edited by imzero; 07-22-2012 at 12:41 AM.

  10. The Following User Says Thank You to imzero For This Useful Post:


  11. #16
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    Edge Chamfers

    Chamfers ဆုိတာကေတာ့ အနားရွိတဲ႔ 3D ပုံးကုိ round လုိလုံးတာမဟုတ္ပဲ အျပားလုိက္ေပါ့ ျဖတ္ထုတ္ေပးတာပါ ..သူကုိအသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ဘယ္လုိ dimension ေလးေတြကုိ ေပးမလဲဆုိတာကုိ သိထားရမွာေပါ့ ဥပမာ round မွာဆုိရင္ radius တုိ႔ဘာတုိ႔ေပါ့…ေအာက္မွာေတာ့ Chmafer feature ရဲ႕ dimension schema ေလးပါ သူကုိ အသုံးျပဳဖုိ႔ဆုိရင္ user ဘက္ကေန ဘယ္အရာေလးေတြကုိ ၾကိဳင္ သိထားရမလဲဆုိတာေလးကုိ ေျပာတာပါ …ကုိမွာက ဘယ္ dimension ေတြရွိတယ္ အဲဒါမလုိ႔ဘယ္ schema ကုိ အသုံးျပဳမယ္ေပါ့…concept ေလးကုိေျပာခ်င္တာပါ။



    ေအာက္မွာ chamfer ေလးနဲ႕ သူ႔ရဲ႕ dimension schema ေလးေတြကုိ ဘယ္ေနရာမွာေျပာင္းရမလဲဆုိတာေလးကုိ ျပထာပါတယ္ သူ႔မွာလဲ round feature မွာလုိ transition ဆုိတာေလးပါတယ္ေနာ္ round feature မွာျပထားျပီးတဲ႔အတြက္ မိဘာသာစမ္းသပ္ၾကည့္ႏုိင္မယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္….



    ံHole Feature ေလးကုိ လည္းဆက္လက္ေဆြးေႏြးသြားပါအုန္းမယ္...ဖတ္တဲသူရွိမရွိေတာ့မသိဘူး ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ ကြန္ေတာ္သိထားတာေလးေတြဟာတစ္ေန႔တစ္ခ်ိန္ခိ်န္မွာ ေပါ့ တစ္ဦးတစ္ေယာက္အတြက္ (၀ါ) အမ်ားအတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ပါေစလုိ႔ ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္..Pro/E software (CAE Software ေပါ့ ) အ၇မ္းၾကီးကိိုက်ယ္ျပန္႔နက္နဲ႔လြန္းပါတယ္
    ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ part model တြင္မွာကို ထက္ခြဲထားေသးတယ္ ...solid, composite, sheetmetal , bulk ဆုိျပီးေပါ့ အဲဒါေတြကေတာ့ advance ပုိင္းေလးေတြေပါ့ အဲ႔ဒါမလုိ႔ အကုန္လုံးကုိပုိင္ႏုိင္ဖုိ႔ဆုိတာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲမယ္ထင္တယ္... ကြ်န္ေတာ္အတ္ႏုိင္ဆုံးေပါ့ ဖတ္တဲသူေတြလဲ မရႈတ္သြားေအာင္ေတာ့ post ေလးေတြကုိေတာ့ တင္သြားပါမယ္ ....ေနာက္ပုိင္းေတြမွာ Sketch, Assembly , Drawing , manufacturing စတဲ႕ ဟာေလးေတြကုိ အပုိင္းလုိက္ introduction ေပါ့ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ေဆြးေႏြးသြားပါ့မယ္..

    ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္.....

  12. The Following 2 Users Say Thank You to imzero For This Useful Post:


  13. #17
    Moderator tunaungkyaw will become famous soon enough tunaungkyaw's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Yebyar, Pauk
    Posts
    919
    Thanks
    3,450
    Thanked 3,058 Times in 608 Posts
    Rep Power
    11
    ProE ေဆာ႕ဖ္ဝဲက အင္စေတာ လုပ္ရတာ ေတာ္ေတာ္ခက္တယ္ဆိုပဲဗ်။ imzero အင္စေတာလုပ္တုန္းက အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြျပန္ေရးေပးပါလားဗ်။ တျခား ေခါင္းစဥ္တစ္ခုနဲ႕ျဖစ္ျဖစ္ေပါ႕။

  14. The Following User Says Thank You to tunaungkyaw For This Useful Post:


  15. #18
    Friendly Member imzero
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Mandalay
    Age
    33
    Posts
    28
    Thanks
    67
    Thanked 34 Times in 21 Posts
    Rep Power
    0
    ဟုတ္ကဲပါ ကုိထြန္းေအာင္ေက်ာ္ အခုလုိ သတိေပးအၾကံညဏ္ေပးတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကြ်န္တာ့္ တုန္းကအေတြအၾကဳံေလးေတြကို တစ္ျခားေခါင္းစဥ္ေလးနဲ႔ခြဲျပီးတင္းေပးထားပါမယ္ အစ္ကုိ ..

    ေလးစားစြာျဖင့္..
    Last edited by imzero; 07-24-2012 at 12:45 PM.

  16. The Following User Says Thank You to imzero For This Useful Post:


+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. ဒီႏွစ္ BE အီလက္ထေရာနစ္က သင္ခန္းစာေတြကို ေဆြးေနြးက်ရေအာင္
    By snowwhite rhi in forum အီလက္ထေရာနစ္အင္ဂ်င္နီယာပညာ
    Replies: 11
    Last Post: 09-15-2011, 11:27 PM
  2. Replies: 3
    Last Post: 11-05-2010, 07:53 PM
  3. သိတာေလးေတြေ၀မွ်ရေအာင္
    By moenyo in forum အေထြေထြ ဗဟုသုတ
    Replies: 11
    Last Post: 08-08-2009, 06:41 PM
  4. တစ္ပိုင္တစ္နိွင္ သာသနာျပဳရေအာင္
    By yeminhlaing in forum ေဆြးေႏြးခ်က္မ်ား
    Replies: 7
    Last Post: 12-23-2008, 01:21 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts